Diamant Hotel Csapata
Kedves Benkő Házaspár,
köszönjük szépen hozzászólását, örülünk, hogy jól éreztük magukat nálunk, szeretettel visszavárjuk Önöket.
2014. Június 23. hétfő
Benkő Csaba és neje
Tisztelt Diamant Hotel! Elégedettségünknek kívánok hangot adni ez úton. 2014. június 11-13. között töltöttünk Önöknél 2 éjszakát. A szállodával, szolgáltatásaival és a Személyzettel a legmesszebb menőkig meg voltunk elégedve. Tetszettek a választékos, különösen finom ételek, az igényesség és a tisztaság. Talán egy apró észrevétel, melynek megoldása lehet,hogy nem is Önökön múlik: mi ugyan nem vagyunk allergiásak, azonban még is zavaró, a nyárfavirágzás. Feltételezem, Önöknek is. Ha lehetőség van rá, ezeket a fákat más fákkal kellene helyettesíteni. Először jártunk Önöknél, de nem utoljára. További sok elégedett vendéget kívánunk Önök nek! Benkő Csaba és neje
2014. Június 18. szerda
Diamant Hotel Team
Kedves Vendégünk! Sajnálattal vettük negatív bejegyzését amely egyben nekünk építő jellegű kritika. Kérem legyen kedves a teljes panaszlevelet részemre megküldeni, mert valami oknál fogva nem látom a teljes levelet.
Munkámat megkérném, hogy segítse abban, hogy szólt-e személyesen a műszak vezetőnek itt tartózkodása alatt. Ha igen ki volt az és mit csinált annak érdekében, hogy a problémát orvosolja? A személyzetünk alul képzett, itt mire is gondol pontosan? Melyik részlegünkön? Esetleg meg tudná-e nevezni az illetőket?
2014. Május 27. kedd
Pebe
Kedves Diamant Hotel Dolgozói!
Szép a hotel a szigetközi mesés környezetben!
Viszont a vendéglátás még nem merülne ki abban, hogy a vendégek fizessenek oszt' jó napot!
Amivel nem voltunk elégedettek:
- egy régebbi negatív beírás a vendégkönybe nem jelent meg!
-nem volt törülköző vasárnap délután
-retkes nyakú szakadt fürdőköpeny.
-piszkos szoba
-kerékpárok többségén nem működik a fék!
- ingyenes parkolás ellenére fizettetett a recepciós úr!
-alulképzett személyzet
Remélem, fognak még fejlő
2014. Május 15. csütörtök
Gergely Zita
Annyira csodálatos hely a nyugodtság szigetén. Finom az étel édes a személyzet.
Köszönöm és szép napot
2014. Május 15. csütörtök
Diamant Hotel Team
Tisztelt Erdélyi Róbert,
sajnálattal olvassuk, hogy csalódtak szállodánkban. Utána néztünk az Ön által jelzett takarítási, illetve törölközőt érintő hiányosságnak, a szükséges lépéseket megtettük, a jövőben nem fog előfordulni ez a probléma, köszönjük, hogy jelezte felénk.
Szállodánkban kapható étel-, és italkínálat minden igényt kielégít, így a behozott italokat nem áll módunkban Önöknek felszolgálni, és kinyitni sem. Házirendünk alapján úgynevezett "dugódíjat" számlázunk minden behozott és elfogyasztott italra, Önök esetében ezt nem tették meg a kollégák.
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2014. Május 15. csütörtök
Erdélyi Róbert
Tisztelt Diamant hotel vezetősége.
Minden hónapban kiruccanunk valahova kikapcsolódni. Most sem volt ez másképp mikor felkerestük az Önök szállodáját, egy baráti társasággal. És nem volt egy jó döntés.
Csalódottak vagyunk mert:
Nem volt kitakarítva a szoba, nem volt törölköző, mint ahogy fürdőlepedő sem. Másnap délutánra sikerült pótolniuk többszöri kérésre.
Sebaj osztoztunk, de nehezen tudunk szó nélkül elmenni azon tények mellett, hogy egy különleges alkalomra tartogatott bórt amit csónakázás közben szeretünk volna elfogyasztani, nem volt hajlandó kinyitni a személyzet, mondván, hogy ezért a főnökség büntet. Nem tankoltunk fel italból, a nap folyamán tetemes összeget hagytunk az Önök érdekeltségébe tartozó Sári csárdában mint ahogy az étteremben is koktéloztunk.
Tisztában vagyok a mi-érttel, mert én is szakmabeli vagyok, de azt gondolom, hogy hosszútávon sokka
2014. Május 11. vasárnap
Erdélyi Róbert
Tisztelt Diamant hotel vezetősége.
Minden hónapban kiruccanunk valahova kikapcsolódni. Most sem volt ez másképp mikor felkerestük az Önök szállodáját, egy baráti társasággal. És nem volt egy jó döntés.
Csalódottak vagyunk mert:
Nem volt kitakarítva a szoba, nem volt törölköző, mint ahogy fürdőlepedő sem. Másnap délutánra sikerült pótolniuk többszöri kérésre.
Sebaj osztoztunk, de nehezen tudunk szó nélkül elmenni azon tények mellett, hogy egy különleges alkalomra tartogatott bórt amit csónakázás közben szeretünk volna elfogyasztani, nem volt hajlandó kinyitni a személyzet, mondván, hogy ezért a főnökség büntet. Nem tankoltunk fel italból, a nap folyamán tetemes összeget hagytunk az Önök érdekeltségébe tartozó Sári csárdában mint ahogy az étteremben is koktéloztunk.
Tisztában vagyok a mi-érttel, mert én is szakmabeli vagyok, de azt gondolom, hogy hosszútávon sokka
2014. Május 11. vasárnap
Diamant Hotel Team
Kedves Orsre,
sajnos Hotelünkben csőtörés volt abban az időpontban, amit nem tudtunk előre, így hirtelen kellett a szobákat átrendeznünk, ahova áthelyeztük Önöket, az ugyanolyan kategóriájú szoba, mint ahova a foglalása szólt.
Az Önök panaszát, amikor jelezte, egyből kerestünk rá megoldást.
Sajnáljuk, ha elégedetlenek voltak szolgáltatásainkkal, igyekszünk minél előbb orvosolni az Ön által jelzett hibákat.
A kamerás, őrzött-védett parkolóért fizetni kell, de úgy gondoljuk, ennyit megér az autójuk biztonsága.
A felszolgálói díj az étlapon minden oldalon fel van tüntetve.
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2014. Április 28. hétfő
Diamant Hotel Team
Kedves Silvia, köszönjük szépen kedves szavait :)
2014. Április 28. hétfő
Silvia N.
Húsvétkor töltöttem Önöknél 2 éjszakát, nagyon figyelmes és segítőkész volt a személyzet, ami nagyban hozzájárult, hogy jól érezzem magam. Szoba kellemes, tiszta. köszönök mindent. Visszatérek még.
2014. Április 24. csütörtök
orsre
Húsvét előtt töltöttünk Önöknél 2 éjszakát 2 gyermekkel. Érkezésünkkor közölték, hogy nincs szabad szoba a hotelben, holott két hónappal korábban lefoglaltuk a szállást. A minimum az lett volna, hogy telefonon vagy e-mailben előzetesen tájékoztat erről.
Nem volt választásunk. A hidegben téli kabátban indulhattunk wellnessezni a gyerekekkel, utána hajszárítás, télikabát és ki a hidegbe. Vacsorához újra télikabát.
A kárpótlásként egy éjszakára felajánlott családi szoba sajnos nem kárpótolt minket.
A szálloda messze elmarad a 4*-tól. A fürdőköntösök mind rojtosak, szakadtak. A fürdőszobában hangyák, az ajtófélfa mozog.
Gyerekbarát szállodaként van a galérián egy életveszélyes folyosó, még nagyobb gyerek is könnyen kieshet.
Lenyúlás, hogy a parkolásért fizetni kell, nem is használtuk a parkolót.
Az étterem drága, a felszolgálási díjról sehol nem tájékoztattak
2014. Április 23. szerda