21 800 Ft/fő/éjtől félpanzióval
Kalkulálja ki és foglalja le pihenését online, azonnali visszaigazolással, könnyedén, pár lépésben, csak 2 perc alatt!
Foglalás / Árkalkulácó1. A Szolgáltató adatai
Cégnév: EURO-ÓVÁR-SPED Kft.
Székhelye: 9225 Dunakiliti, Csölösztői u. 1.
Cégjegyzékszám: 08-09-008297
Adószám: 11865748-2-08
Müködési engedély száma:
2. Általános szabályok
2.1. Jelen „Általános Üzleti Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek és azok szolgáltatásainak valamint a szállóvendégeken kívül eső külsős vendégkör részére nyújtott wellness szolgáltatások igénybevételét.
2.2. Speciális, egyedei feltételek nem képezik részét a közölt Általános Üzleti Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.
3. Szerződő fél
3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
4.1, A Szolgáltató foglalást kizárólag online foglalási rendszerén keresztül, e-mailben, továbbá telefax vagy postai levél formájában (írásban) fogad el. Telefonon keresztül kizárólag tájékoztatást tudunk adni! Online foglalási rendszeren keresztül leadott foglalás esetén kérjük, hogy a foglalási űrlapon megadott adatok helyességét, különösen az elérhetőségi és érkezési adatok vonatkozásában ellenőrizni szíveskedjen! Visszaélések elkerülése végett, amennyiben a vendég a foglalásban megadott telefonszámon, ill. e-mail címen nem elérhető vagy az elérhetőség helytelennek bizonyul és így nincs lehetőség a foglalás jogszerűségének megerősítésére a szállásadó fenntartja a foglalás törlésének jogát, mellyel az elszállásolásra vonatkozó igény is megszűnik.
4.2. A szerződés a Vendég foglalására a Szolgáltató által írásban megküldött ajánlat elfogadásával és annak megerősítésével ( linkre történő kattintással) jön létre, és így írásban megkötött szerződésnek minősül, egyidejűleg a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételeinek (ÁSZF) elfogadását is jelenti.
4.3 Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem bír joghatással, szerződést nem keletkeztet. A szolgáltatással kapcsolatos valamennyi jognyilatkozat csak írásban érvényes.
4.4 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szállásfoglalás visszaigazolásában meghatározott összegű előleg fizetését kösse ki, ebben az esetben a szolgáltatási szerződés az előlegnek a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírás napján jön létre. Amennyiben az előleg a visszaigazolásban kitűzött határnapig nem érkezik be, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége és szolgáltatási kötelezettsége megszűnik
4.5. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
4.5.1. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
4.5.2. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
4.6 A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
5. Lemondási feltételek
5.1. A megrendelt szállás kötbér fizetése nélkül az érkezés napját megelőző 60. napon túl mondható le vagy módosítható, ebben az esetben a foglalásban kikötött és megfizetett előleg teljes összege visszafizetésre kerül. Lemondást és módosítást kizárólag írásos formában tudunk elfogadni.
5.2 Az érkezést megelőző 60-15. napon belüli esetén a fizetendő kötbér a teljes foglalási érték 50%-a, 14 napon belül a teljes foglalási érték 100%-a, a lemondás elmaradása illetve meg nem jelenés esetén a kötbér a teljes foglalási érték. A szoba a megrendelt időpont előtti elhagyása lemondásnak minősül.
5.3 Lemondás vagy a lemondás elmaradása esetén a kötbér fizetésétől függetlenül a szállásadó elszállásolási kötelezettsége megszűnik és jogosult az igénybe nem vett szobát más vendég részére kiadni.
5.4 Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége az érkezési napon helyi idő szerint 16:00 órát követően megszűnik.
Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 16:00 óráig nem érkezik meg, vagy írásban nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű, de legalább egy napi szállásdíjat kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap 11:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
5.5. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek, csomagajánlatainak foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.
5.6. Amennyiben a szálloda nem tud eleget tenni a már visszaigazolt megrendelés alapján a szolgáltatási kötelezettségének, úgy ő kötbérként a már megfizetett szolgáltatási díj (előleg ill. teljes szolgáltatási díj) 10 %-át köteles kötbérként a meghiúsulástól számított 30 napon belül megfizetni a vendégnek.
A kötbér mértéke a vendég teljes megrendelésének 100%-a.
5.7. Lemondási díj csoportok esetében: A teljes csoport lemondása esetén: 90 nappal az érkezes előtt a megrendelőt a teljes megrendelt szolgaltatás 50%-nak megfizetésére kötelezzük. 30-90 nap közötti lemondás esetén a megrendelőt a teljes megrendelt szolgaltatás 70%-nak megfizetésére kötelezzük. 30 nappal az érkezés előtt a teljes megrendelt szolgáltatás 100%-at köteles fizetni.
5.8. Garantált foglalást kizárólag foglaló ellenében biztosítunk.
6. Árak
6.1. A szálláshely szobaárai (Rack Rate) a szálláshely szobáiban, vagy a Recepción kerülnek kifüggesztésre. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott wellness részlegeken állnak rendelkezésre.
6.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
6.3. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
6.4. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a honlapunkon (www.diamanthotel.hu) kerülnek meghirdetésre.
6.5
Kaució: 100Euro/30.000Ft
A szoba átvételekor minden vendég 30.000Ft/100 Euro kauciót köteles fizetni a recepciónál a becsekkoláskor.
Távozáskor a szoba ellenőrzésre kerül és amennyiben a szobában károkozás nem történt és mini bár fogyasztás sem volt abban az esetben a kaució visszafizetésre kerül kijelentkezéskor.
Ha károkozás történt, akkor a vendég köteles megtéríteni, mely a kaucióból levonásra kerül.
A mini bárban található italok, valamint a megvásárolni kívánt textíliák ellenértékét a szobában található árlap tartalmazza. A textíliák ellenőrzése és a minibár naponta kerül feltöltésre, amely során a fogyasztást a Housekeeper tartja nyilván és az ellenérték megfizetésére a szobából történő kijelentkezéskor kerül sor, vagy a becsekkoláskor leadott kaucióból kerül kiegyenlítésre.
6.6
A kedvezményes csomagár minium 2 felnőtt esetén érvényes.
6.7
A bejelentkezés feltétele a bejelentőlap kitöltése és a személyazonosító igazolvány/útlevél bemutatása.
A hotelbe érkező vendégek kötelesek személyenként regisztrálni érkezéskor a szállodai bejelentőlap pontos kitöltésével.
7. Családi kedvezmények
A gyermek 4 éves koráig a szállás ingyenes, 12 éves korig 50% kedvezmény, amennyiben a szüleivel egy szobában tartózkodik. 12 éves kor felett teljes szállásdíjat számítunk fel.
8. Fizetés módja, garancia
8.1. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szálláshelyből történő távozást megelőzően tart igényt, de egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is. Utólagos fizetés esetén a számla késedelmes kiegyenlítése esetén a Szolgáltatót késedelmi kamat illeti meg, melynek mértéke a jegybanki alapkamat kétszerese.
8.2. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására;
a) kérhet hitelkártya garanciát, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás ellenértéke a hitelkártyán zárolásra kerül,
b) kérheti előleg megfizetését a részvételi díj egy részére vagy annak teljes összegére
8.3. A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF-ban, és/vagy
a) bármely olyan pénznemben, melyet a Szolgáltató elfogadásra meghirdet. Az átszámítás, illetve számlázás ebben az esetben a Szolgáltató számlavezető Bankjának a Vendég érkezési napján érvényes valuta vételi árfolyamán történik.
b) a Szolgáltató elfogad készpénzkímélő fizetési eszközöket (hitelkártya, utazási csekk, továbbá külön szerződés alapján; kupon, voucher, stb.), melyek mindenkori aktuális listáját kívánságra a Szerződő fél rendelkezésére bocsátja.
8.4. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet terheli. Minden olyan esetben, amikor a fizetés banki tranzakcióval történik, a fizetés akkor minősül teljesítettnek, ha a szolgáltatás díját a Szolgáltató bankszámláján jóváírták.
8.5 A Szállodaszövetség Kártyát kizárólag egyéni foglalás esetén áll módunkban elfogadni.
9. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
9.1 A Vendég a szálláshely szobáit az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out).
9.2 Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 8:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka felszámításra kerül.
9.3 A vendégek részére nyújtott nem szállás szolgáltatás (wellness és egyéb szolgáltatások) igénybevételi feltételeit a házirend határozza meg, mely a szolgáltatás helyén kerül kifüggesztésre.
10. Háziállatok, dohányzás
10.1. Nagytestű kutyák behozatala szigorúan TILOS! Kistestű kutyákat 4kg-ig be lehet hozni.
10.2. A Szolgáltató szálláshely teljes épülete nem dohányzó terület, ezért az épületben és különösen a vendégszobákban tilos a dohányzás. Dohányozni az udvaron erre kijelölt területen lehet, illetve az épületen belül erre kijelölt helyen.
10.3 Amennyiben a Vendég a dohányzási tilalmat megszegi és ennek következtében az épület tűzbiztonsági berendezése működésbe lép vagy az épület berendezéseiben kár keletkezik az okozott kárt és költséget a Vendég távozás előtt megfizetni köteles.
11. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
11.1. A Szolgáltató jogosult a szolgáltatásaira szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, létesítményt illetve eszközöket,
b) a Vendég a szállás és szolgáltató hely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival vagy más Vendégekkel kifogásolható módon, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít,
c) a Vendég fertőző betegségben szenved,
d) a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előleg-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig
11.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.
12. Elhelyezési garancia
12.1. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
12.2. A Szolgáltató köteles;
a) a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra - vagy az akadályoztatás megszűntéig - egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli
b) térítésmentesen egyszeri alkalommal telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére
c) ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez
12.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
13. A vendég betegsége, halála
13.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
13.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
14. A Szerződő fél jogai
14.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
14.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szállás és szolgáltató helyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
14.3 A Vendég panasztételi joga a szállás és szolgáltató helyről történt távozását követően megszűnik.
15. A Szerződő fél kötelezettségei
15.1. Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
15.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató létesítményeiben.
15.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálláshely területére. A helyszínen talált üres üvegek után, általunk meghatározott dugópénzt számolunk fel. Minden behozott terméket kérünk az érkezés előtt bemutatni. A számla bemutatása szükséges. A szabály megszegése esetén a szolgáltató jogosult, hogy méltányos térítést számlázzon ki.
16. A Szerződő fél kártérítési felelőssége
A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
17. A Szolgáltató jogai
Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szálláshelyre magával vitt.
18. Szolgáltató kötelezettsége
A Szolgáltató köteles;
a) a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standardek szerint teljesíteni
b) a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni
19. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
19.1. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a recepción, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
19.2. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette, a megőrzésre átvételt kifejezetten megtagadta, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.
19.3. A kártérítés maximális mértéke a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
20. Titoktartás
A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése soron köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek - és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta - a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.
21. Vendégpanaszok és észrevételek
Észrevételét és panaszát közölheti személyesen. Ügyeletes manager-ünk mindent megtesz azért, hogy elégedettek legyenek. Kérjük jelezze a recepción, hogy managerünkkel kíván egyeztetni, mivel a problémát kizárólagosan a helyszínen tudjuk orvosolni. Utólagos, távozás utáni reklamációt a szolgáltatásokkal kapcsolatban nem fogadunk el. Kérjük minden észrevételét jelezze, mert ezzel segít a vendégek elégedettség növelésében.
22. Vis major
Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
23. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely esetleges jogvita elbírálására – a pertárgy értékétől függően – a Mosonmagyaróvári Városi Bíróság, ill. a Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság rendelkezik kizárólagos illetékességgel.
24. Weboldal
24.1 Hivatkozások és linkek
A Szolgáltató nincs befolyással a weboldalain belinkelt vagy hivatkozott, harmadik fél tulajdonában lévő anyag megtervezésére és tartalmára.
24.2 Szerzői jog
A weboldalak, a felhasznált diagramok, képek és logók elrendezését, illetve az egyéni hozzájárulások gyűjteményét szerzői jog védi. Bármely olyan tárgyaknak egyéb elektronikus vagy nyomtatott kiadványba történő átmásolása vagy felhasználása, mint a diagramok, képek vagy szövegek, nem engedélyezett a Szolgáltató beleegyezése nélkül.
25. Ellátás
Svédasztalos vacsorát kizárólag megfelelő létszám esetén (30 fő felett) biztosítunk. 30 fő alatt menüválasztásos vacsorát szolgálunk fel félpanzió keretében.
26. Hosszabbított nyitvatartás
Hosszabbítási díj nyitvatartás után: 35.000 Ft / óra (Az ár nettó érték.)
Greenfield Pub és Duna Korzó étterem nyitva minden nap 12:00 - 22:00-ig.
27. Érvényesség
28. Ajándékutalvány:
Minden ajándékutalványunk premium standard kategóriájú szobáinkra vonatkozik. Amennyiben ezek a szobák foglaltak, abban az esetben magasabb kategóriájú szobát felár ellenében tudunk biztosítani. Az utalványok más kedvezményekkel nem vonhatóak össze. 1 személy 1 foglaláshoz 1 utalványt használhat fel. Az ajándékutalványt kizárólag abban az esetben áll módunkban elfogadni, amennyiben ezt már a foglalásnál jelzi a szálloda felé.
29. Szilveszteri Programok:
A szervezők az időpont és a programváltoztatás jogát fenntartják!
29. Szálloda által kiemelt napok:
Ezeket a napokat a szálloda jogában áll meghatározni. Nem kizárólagosan az ünnepnapokra vonatkozik. Kiemelt napok közé tartozik a szálloda által kiemelt főszezon is: Május 1.-től Szeptember 30.-ig továbbá Október 29-től November 6-ig az őszi szünet, a hosszú hétvégék, ünnepnapok. A szállodának jogában áll kivételt tenni ezen időszakban a foglaltság tekintetében.
A szálloda június 1-től augusztus 31.-ig 5 és 7 éjszakás csomagot értékesít. Kérjük ennek figyelembevételét.
30. Vendég Információs Zárt Adatbázis (VIZA)
Tájékoztatjuk kedves vendégeinket, hogy a (2016. évi CLVI. törvény) turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló kormányrendelet értelmében 2021. szeptember 1-től a bejelentkezés feltétele a szálloda szolgáltatásait igénybe vevők fényképes személyazonosításra alkalmas okmányának (személyi igazolvány vagy útlevél), – harmadik országbeli állampolgár esetében a vízum vagy tartózkodási engedély – átadása a recepciós kollégáknak digitális okmányszkennerrel történő adatrögzítésre, melyet a szálláshely-szolgáltató köteles továbbítani a Vendég Információs Zárt Adatbázisba (VIZA).
Az okmánybemutatási kötelezettség független a vendég életkorától, a gyerekek számára is kötelező érvényű. Az okmány bemutatásának hiányában a szállásadó a szálláshely-szolgáltatást megtagadja.
Abban az esetben, ha a szálláshely-szolgáltató a jogszabályi előírások okán a tartózkodást megtagadja, a szálloda a visszaigazolásban szereplő kötbér-, lemondási- vagy módosítási összeg megfizetésére igényt tart.
Az itt szabályozott Általános Üzleti Feltételek 2010 augusztus hó 1. Napjától érvényesek.
=================================
INTERNETES VÁSÁRLÁS ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az EURO-ÓVÁR-SPED Kft. (9225 Dunakiliti, Csölösztői u. 1.; Cégjegyzékszám: 08-09-008297; Adószám: 11865748-2-08) a DIAMANTHOTEL.HU üzemeltetője, továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
A Felek közötti szerződés az utalvány megvásárlása során a rendeléshez tartozó számla nyomtatásával és az utalvány kiállításával jön létre. Az utalvány pdf és papír alapú utalvány formátumban kérhető. Az Ügyfél által leadott elektronikus megrendelés valamint a fenti dokumentumok kiállítása a Felek között írásba foglalt szerződésnek minősül.
Helyszínen készpénzben vagy online bankkártyás fizetés lehetséges
Helyszínen készpénzben vagy online bankkártyás fizetés lehetséges
Garancia, szavatosság
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvény mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.
Szolgáltató felelősséget vállal azért, hogy a voucher a meghatározott feltételekkel és módon beváltható, az adott szálláshelyen felhasználható a szálláshely ajándékutalvány szabályainak megfelelően.
Elállás, visszatérítés
Az utalvány átvétele után az Ügyfél köteles annak tartalmát leellenőrizni és haladéktalanul jelezni Szolgáltató felé, amennyiben valami hiányzik, vagy bármilyen eltérést tapasztal az eredeti meghirdetett feltételektől.
A szerződéstől az Ügyfél az utalvány átvételét követő 24 órán belül elállhat. Ebben az esetben a kifogásolt utalvány(ok) vételárát legkésőbb az elállást és az utalvány visszaszolgáltatását követő 15 napon belül visszatérítjük. Az elállási jog gyakorlása során az utalvány vissza-szolgáltatásáról az Ügyfél gondoskodik, az ezzel kapcsolatban felmerült költségeket az Ügyfél viseli. Szolgáltató jogosult a kiállításhoz illetve visszafizetéshez kapcsolódó kiadásai kompenzálásaként 1000 Ft/utalvány kezelési költség felszámítására és levonására.
Amennyiben az utalvány beváltása bármilyen Ügyfélen kívül álló okból nem lenne lehetséges (a Szolgáltató megszűnt, az utalványt nem fogadták el stb…) a Szolgáltató teljes felelősséget vállal, és jogos reklamáció esetén az utalvány teljes vételárát visszafizeti Ügyfélnek, ezen túlmenően azonban kártalanítási kötelezettség nem terheli.
Az utalvány visszaküldése a weblapon található címre történhet. A Szolgáltató utánvétes postai küldeményt, technikai okokból nem tud fogadni. Az utalvány vételárának vissza-fizetése csak a visszafizetési kötelezettség kivizsgálása után utólag, banki átutalással vagy postai csekken történő visszafizetéssel történik.
Szolgáltató a vételárat nem köteles visszatéríteni, ha az utalvány nem eredeti, vagy nem sértetlen állapotban kerül visszaszolgáltatásra (pl. sérült, szakadt, gyűrött, olvashatatlan stb.).
A lejárt határidejű utalványokat a Szolgáltató nem köteles visszaváltani.
Egyebek
A Szolgáltató által üzemeltetett weblap biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent az Internet általános, mindennapos használatánál nagyobb kockázatot. A weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően kikötik a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét.