Hencz Anikó
Jó napot kívánunk!
Köszönünk mindent,nagyon jól éreztük magunkat ezen a csodálatos helyen.Minden nagyon szuper volt!
De mégis lenne egy javaslatunk:Gyerekülés biciklire! Mivel egy gyermekbarát szállodárol van szó, és biciklizni is lehet azt gondoltuk hogy van gyereküléses bicikli is.Szívesen mentünk volna a kislányunkkal.Szívesen fedeztük volna fel a környéket...
Még biztosan ellátogatunk Önökhöz!
Üdvözlettel: Hencz család
2014. Április 10. csütörtök
Diamant Hotel Team
Kedves Elsholtz László,
örömmel tölt el bennünket, hogy nálunk jártak a hétvégén, és sajnálattal olvassuk negatív tapasztalatát. Elnézését kérjük ezúton is kollégánk tájékozatlanságáért, mentségére szóljon, hogy még új nálunk, nemrég óta dolgozik a wellness részlegen. Természetesen nem magyarázkodni szeretnénk, és abszolút megértjük "felháborodását". Még egyszer elnézését szeretnénk kérni, és reméljük, ez nem szegi kedvét, és újból vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2014. Február 06. csütörtök
Elsholtz László
A hét végét ott töltöttük. Minden szuper volt, tökéletes kiszolgálás, jó szoba, bőséges reggeli/vacsora. Egyetlen negatívum volt: a jade-köves masszázságyon hiába feküdtünk fél órán át rajta, nem működött. Szóltunk is, a kezelő hölgy bevallotta, hogy fogalma sincs, hogyan kell beállítani, aztán leszállított, mert jött a következő két "áldozat". Mentségére legyen mondva, hogy felajánlotta, hogy másfél órával később megismételhetjük a kezelést, de semmi kedvünk nem volt még egyszer fél órát feküdni egy nem műküödő ágyon.
Ettől eltekintve tényleg minden remek volt. A medence vize talán lehetett volna kicsit melegebb.
2014. Február 04. kedd
Diamant Hotel Team
Kedves Horváth Kata,
nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk:) Tavasszal visszavárjuk;)
2014. Január 31. péntek
Horváth Kata
Nagyon szuper volt minden. A wellness szuper az ételek nagyon jók. Biztos, hogy tavasszal is jövünk.
Szép a vízpart nagyon ízletes ételek vannak a Sári Csárdában.
Köszönöm és szép napot
2014. Január 28. kedd
Diamant Hotel Team
Tisztelt Puala Béla Úr!
Sajnálattal vettük panaszlevelét. Számunkra minden kedves vendég fontos, nem teszünk különbséget vendég és vendég között. Kérem, legyen kedves e-mail címemre elküldeni, f.barbara@diamanthotel.hu, hogy név szerint melyik kollégánk viselkedésében talált kivetnivalót, hogy utána járhassak a történteknek.
A szállodánkban valóban 10:00kor van a kicsekkolási idő, mint, ahogy ez általánosságban jellemző a legtöbb szállodára. Nem tudjuk pontosan mire gondol, hogy "elvettük a villanyt" 10:00kor. Ezt is kérem, részletezze részemre.
Várom szíves jelentkezését, további szép napot.
Fördős Barbara - Manager
2014. Január 24. péntek
Puhala Béla
Tisztelt Cím!
A száloda, a táj, a konyha tényleg 4 csillagos
Sajna a vezetőség és a dolgozók hozzá állásán van mit javítani (mondjuk 2 csillagos).
Az ember azért fizet és megy Önökhöz, hogy pihenjen, "relakszáljon" és nem azért, hogy a kölsős gyerekek a fejére ugráljanak a wellnessben, vagy, hogy hajnali 3 óráig hallgassa a vendéglői dajdanozást.
Gazdaságilag lehet, hogy fontosabb az esküvői vendég (aki 6 órát marad), mint a szállóvendég (aki 2 vagy több napot marad) de az már egyenesen vicces, hogy pontban 10,00 kor elveszik a szobákból a villanyt, majd a recepción kb 45 percet kellett várni, mert egy hölgy nem győzte elszámolni az egyszerre eljövő vendégeket.
Kissé rossz szájizzel jöttünk el.
Üdvözlet
2014. Január 23. csütörtök
Rácz-Pozsa Melinda
Kedves Diamant Hotel Dolgozói! A múlt héten pár csodálatos napot töltöttünk el a Diamant Hotelben Kislányommal és Férjemmel. Ezúton is szeretném megköszönni a kedvességeteket, a munkátokat és azt a mentalitást, amivel dolgoztok. Igazán ritka és megbecsülendő. :-)
2014. Január 22. szerda
Diamant Hotel Csapata
Kedves Oszkár!
Nagyon köszönjük dícsérő szavaikat, mindig nagy örömmel tölt el minket, ha vendégeink ilyen jól érzik magukat nálunk.
Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel:
A Diamant Hotel Csapata
2013. December 09. hétfő
Balogh Oszkár
Kedves Diamant Hotel! Az elmúlt hétvégét Önöknél töltöttük a párommal. A hotelről és személyzetröl csak pozitívan tudunk beszélni. A szoba gyönyörü volt modern berendezéssel, ahogy welnnes részleg is. A vacsorák fenségesek voltak, a reggelik pedig bőségesek. A személyzet figyelmes és barátságos volt. Csak ajánlani tudjuk mindenkinek. Tökéletes hely kipihenni a hétköznapok fáradalmait Köszönjük hogy ott lehettünk! Üdvözlettel: Oszkár
2013. November 25. hétfő
Diamant Hotel Csapata
Ha legközelebb nálunk járnak és bármi ilyen jellegű problémájuk lesz, mint az alábbiak, kérem szóljanak a recepción, vagy jelezzék bármelyik kollégának, esetleg üzletvezetőnek, aki azonnal intézkedni fog az Önök kényelme érdekében.
Üdvölettel:
Diamant Hotel Csapata
2013. Október 22. kedd
Diamant Hotel Csapata
Tisztelt Steinbach Miklós úr!
Vendégkönyvünkben látszik, a pozitív és negatív vélemények egyformán fontosak számunkra és mindet megjelentetjük oldalunkon.
Utánajártunk az Ön által jelzett fürdőszoba problémának, a kollégák jelezték, hogy a vízkőoldó megmarta, melyet nem lehet lemosni, de nem penészes. Természetesen a tálca cseréjét elvégezzük.
Sajnos a vendégeinket nem tudjuk megszűrni, próbálunk rá odafigyelni, ha egy mód van rá, a csoportos és az egyéni vendégek külön szárnyban legyenek elhelyezve, azonban teltház közeli állapotban ez nem mindig megvalósítható.
A parkolással kapcsolatban: mi sem kérünk pénzt a parkolásért, minden kedves vendégünk részletes tájékoztatást kap a recepción a hotelünk melletti ingyenes parkolási lehetőségről (a murvás részen), illetve a térítésköteles őrzött parkolóról egyaránt.
Ha legközelebb nálunk járnak és bármi
2013. Október 22. kedd